علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی

علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی

  • ۰
  • ۰

برای یادگیری طراحی سایت، شما می توانید از منابع مختلفی استفاده کنید، مانند کتاب ها، ویدئو ها، دوره های آنلاین و آفلاین و غیره. برخی از منابع مفید را می توانید ببینید:

- مجموعه آموزش طراحی سایت | فرادرس:  این مجموعه شامل ۹۴ عنوان آموزشی در زمینه های مختلف طراحی و برنامه نویسی سایت است، مانند وردپرس، HTML، CSS، جاوا اسکریپت، PHP، جنگو و غیره. شما می توانید با پرداخت هزینه اشتراک به تمام این دوره ها دسترسی داشته باشید.

- آموزش طراحی سایت از صفر تا صد (16 درس رایگان) - سریع آسان:  این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از کدنویسی، چهار زبان HTML، CSS، جاوا اسکریپت و PHP را یاد بگیرید و چگونه یک سایت حرفه ای را طراحی کنید. شما می توانید به صورت رایگان به ۱۶ درس این مقاله دسترسی پیدا کنید.

- راهنمای کامل شروع یادگیری طراحی سایت - مقاله آی تی : این مقاله به شما درباره ویژگی های یک سایت موفق، روش های یادگیری طراحی سایت، منابع و ابزارهای لازم و نکات مهم در طراحی سایت راهنمایی می کند. شما می توانید با خواندن این مقاله دانش خود را در زمینه طراحی سایت افزایش دهید.

- نقشه راه یادگیری طراحی سایت | راهنمای جامع | معرفان: این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از CMS ها (سامانه های مدیریت محتوا)، مانند وردپرس، جوملا، دروپال و غیره، بدون نیاز به کدنویسی، چگونه یک سایت را راحت تر و سریع تر طراحی کنید. شما می توانید با خواندن این مقاله با CMS های پرطرفدار و نحوه استفاده از آن ها آشنا شوید.اطلاعات کامل

  • ۰۲/۰۲/۳۱
  • sanaz bbbbbb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی