علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی

علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی

  • ۰
  • ۰

دونات دانکین

برای فرانچایز کردن Dunkin Donuts، باید حداقل 250000 دلار نقدینگی و ارزش خالص 500000 دلار در هر واحد داشته باشید.

تاکو بل

تاکو بل در حال افتتاح امتیازهای بیشتری برای گسترش رستوران ها در سراسر جهان است. هزینه یک رستوران مستقل بین 1.2 تا 2.5 میلیون دلار است. هزینه زمین یا اجاره در این مبلغ مستثنی شده است. 4% حق امتیاز و 4% دیگر برای تبلیغات دارد.

https://en.wikipedia.org/wiki/Taco_Bell

 

کلبه پیتزا

شما باید بین 1.3 تا 3 میلیون دلار و دارایی خالص 1 میلیون دلار با 360000 دلار دارایی نقد داشته باشید. هزینه فرنچایز 25000 دلار است. هزینه خدمات 6٪ و هزینه تبلیغات 2.5٪ تا 3٪ از فروش ناخالص است. علاوه بر این، شما باید حداقل سه رستوران در یک بازه زمانی سه ساله بسازید.

پیتزا دومینو

دو نوع فرنچایز توسط دومینو ارائه می شود: داخلی و خارجی. یک فرنچایز داخلی قبلاً به عنوان مدیر کل در فروشگاه Domino کار کرده است و یک فرنچایز خارجی شخصی است که مدیر کل Domino نبوده است. تفاوت در هزینه فرنچایز است که 0 تا 25000 دلار برای داخلی و 25000 دلار برای خارجی است.

KFC

اگر دارایی خالص 1.5 تا 2.5 میلیون دلاری و حداقل دارایی نقدی 750000 دلاری دارید، می توانید یک رستوران KFC را حق امتیاز دهید. هزینه فرنچایز 40000 دلار با حق امتیاز 4 درصد است.

https://en.wikipedia.org/wiki/KFC

 

لیست بالا ترتیب خاصی ندارد. آن‌ها زنجیره‌های غذایی هستند که می‌توانند در طول سال‌ها جریان نقدی تضمینی را به شما بدهند. این فهرست می تواند در هر زمان با هجوم مشاغل مواد غذایی در هر سال تغییر کند. مبالغ مورد بحث نیز ممکن است تغییر کند و بسته به مکان متفاوت باشد. بخش خوب این است که شما فقط باید بودجه داشته باشید و لازم نیست نگران بقیه باشید. تمام آموزش ها توسط شرکت ارائه می شود، از جمله اینکه چگونه شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید امتیاز خود را موفق کنید. در تلاش فرنچایز خود موفق باشید!

  • ۰۱/۱۲/۲۰
  • sanaz bbbbbb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی